Страхування туристів

На цьому тижні ми отримали приємну звістку, що підтверджує зручність, простоту, дієвість та ефективність вирішення спірних та незрозумілих  питань за допомогою альтернативного механізму вирішення спорів між страховиками та споживачами їхніх послуг. Це історія успіху вирішення непростого питання.

Як засвідчив власний та підтвердив світовий досвід головною місією альтернативного механізму вирішення спорів  є надання споживачу незалежною стороною неупередженої та об’єктивної оцінки проблемної ситуації та недопущення спору.

Так, і в цій ситуації заявниця звернулася до Офісу страхового примирителя за консультацією, що їй робити - страхова компанія покриває лише частину понесених медичних витрат, та їй необхідно оплатити більше 1400 євро. На підставі поданих документів та аналізу ситуації Офіс страхового примирителя звернув увагу заявниці на відповідний пункт договору страхування подорожуючих, який не зобов’язував, а надавав право страховій компанії у визначених  випадках  здійснювати оплату понесених застрахованою особою медичних витрат під час закордонної подорожі. Враховуючи, що  відповідний пункт договору за конкретним випадком може як застосовуватися страховиком, так і ні, заявниці було запропоновано подати заяву до страхової компанії про отримання виплати на підставі цього пункту із детальним описом ситуації, що склалась.

І ось нами отримано листа від заявниці, яка вказує:

«Спасибо Вам большое, что обратили внимание на пункт договора. Я указала в письме к страховой компании на этот пункт договора, и страховая оплатила все медицинские расходы.

Я БЕЗМЕРНО Вам благодарна!

Спасибо огромное !!!» (мова та стилістика оригіналу збережені)

Офіс страхового примирителя створено завдяки підтримці Агентства США з міжнародного розвитку в рамках гранту, наданого Проектом USAID «Трансформація фінансового сектору».