З 01 квітня 2020 року страхова компанія ПрАТ «Європейське Туристичне Страхування» приєдналась до Меморандуму про взаєморозуміння та співпрацю під час вирішення спорів між споживачами та страховиками.
Приєднання страхової компанії до Меморандуму - це додатковий сервіс для споживачів цієї компанії, а саме:
- безкоштовне юридичне консультування споживача щодо неприйнятного для нього рішення страхової компанії
- можливість безкоштовно вирішити спір зі страховою компанією
- клієнторієнтованість, прозорість та відкритість страхової компанії
З повним переліком страхових компаній, які приєдналися до Меморандуму можна ознайомитися на сайті Офісу страхового примирителя.
______________________________
Офіс страхового примирителя – це можливість для споживача вирішити спір зі страховиком у короткі строки, неупереджено та безоплатно.