Споживач має право

Отримати консультацію

Якщо Ви є фізичною особою-страхувальником (застрахованою особою та/або вигодонабувачом) за договором страхування і у Вас є потреба в отриманні консультації щодо дій/рішень страховика Ви можете звернутися до Офісу страхового примирителя за допомогою:

  • телефонного зв’язку: +38 (093) 633 77 03
  • електронної пошти Офісу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • поставити запитання на веб-сайті Офісу ipk.org.ua

Надання консультацій є безкоштовним.

 

Вирішити спір

Якщо Ви  - фізична особа-страхувальник  (застрахована особа та/або вигодонабувач) за договором страхування і Ви не згодні з рішенням страховика, Ви можете звернутися до Офісу страхового примирителя зі зверненням щодо вирішення спору.

При зверненні необхідно надати у повному обсязі наявну у Вас інформацію та підтверджуючі документи з приводу ситуації, що склалася і потребує вирішення. Як правило, це копія договору страхування, інформація про страховий випадок, Ваші коментарі, листування зі страховиком, аргументи страховика у разі відмови у виплаті. Як подати звернення читайте тут.

Звернення щодо вирішення спору не розглядаються, якщо:

  • Рішення страховика, щодо якого подано звернення, прийняте більше ніж 1 рік назад;
  • Матеріальні вимоги до страховика перевищують 100 тис. гривень;
  • Дане рішення не було оскаржене (надіслано скаргу) безпосередньо до страховика;
  • Скарга щодо тих самих дій розглянута чи знаходиться на розгляді у суді чи іншому органі або установі.

Детальніше ознайомитись із правилами розгляду звернень можна у Регламенті.

Якщо Ваше звернення стосується питання щодо дій, рішень, страховика, який приєднався до Меморандуму процедура розгляду Вашого звернення буде дуже швидкою.

Якщо Ваше звернення щодо вирішення спору стосується питання щодо дій страховика, що не приєднався до Меморандуму, тоді процедура може бути тривалішою, пов’язаною із нашим зверненням до страховика з пропозицією приєднатися до Меморандуму та вирішити спір у альтернативній процедурі. У разі не отримання відповіді від страховика та/або відмови від приєднання до Меморандуму, Офіс страхового примирителя надасть консультативну підтримку щодо можливих шляхів вирішення спору.

Розгляд звернень щодо вирішення спору зі страховиком є безкоштовним.