Як подати звернення до Офісу страхового примирителя

Які звернення розглядаються?

Ваше звернення щодо вирішення спору зі страховиком буде розглянуто Офісом страхового примирителя, якщо:

  • звернення містить матеріальні вимоги до Страховика, у розмірі, що не перевищує 100 тис. грн. на дату звернення до Офісу страхового примирителя;
  • лист щодо вирішення спору попередньо було направлено до відповідного Страховика та (і) у його задоволенні було відмовлено; або (іі) Споживачу не було надано відповіді протягом тридцяти (30) календарних днів з моменту направлення такого звернення до Страховика або у інші строки, прямо передбачені законами України;
  • обставини, які є предметом спору із Страховиком, виникли не пізніше одного року до моменту звернення Споживача до Офісу страхового примирителя;
  • в суді, іншому органі або установі не знаходиться на розгляді або не було прийнято рішення у спорі з того ж предмета і з тих самих підстав та між тими ж сторонами.

Як подати звернення?

Звернення щодо вирішення спору може складатися за зразком або в довільній формі.

Звернення подаються Споживачами до Офісу страхового примирителя ГО «ІГС» у письмовій формі та надається:

  • Поштовим відправленням на адресу: вул. Пушкінська, 8А, оф. 2, м. Київ, 01001. Звернення повинно бути підписано особисто Споживачем або його уповноваженим представником. 
  • В електронному вигляді на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Подається з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги

Що потрібно містити звернення?

Звернення повинно обов’язково містити наступну інформацію:

  • прізвище, ім’я та по-батькові Споживача;
  • поштову адресу, номер телефону та, за наявності, адресу електронної пошти Споживача;
  • повне найменування Страховика, щодо дій якої подається Звернення;
  • реквізити (повна назва, номер та дата) договору страхування, у зв’язку з яким подається Звернення;
  • розмір матеріальних вимог Споживача до Страховика;
  • стислий та чіткий опис обставин, фактів та доказів, на яких ґрунтуються вимоги Споживача, в тому числі положень відповідного договору страхування та норм чинного законодавства, якими обґрунтовуються вимоги Споживача;
  • підтвердження того, що звернення Споживача щодо вирішення спору попередньо було направлено до відповідного Страховика та (і) у його задоволенні було відмовлено; або  (іі) Споживачу не було надано відповіді протягом тридцяти (30) календарних днів з моменту направлення такого звернення до Страховика або у інші строки, прямо передбачені законами України;
  • підтвердження того, що спір із того ж предмета і з тих самих підстав та між тими ж сторонами не знаходиться на розгляді в суді, іншому органі або установі або ними не було прийнято рішення у такому спорі.

Споживач додає до Звернення документи або їх копії, на які воно посилається, а також може додати будь-які інші документи, які стосуються предмету спору.

Важливо врахувати!

До звернення обов’язково має бути подано повідомлення про згоду на обробку персональних даних та дозволу Страховику – стороні спору на надання Офісу страхового примирителя інформації, що містить таємницю страхування, в межах необхідних для розгляду звернення.