Страховикам

Офіс страхового примирителя запрошує страхові компанії приєднатися до оновленого Меморандуму про взаєморозуміння та співпрацю під час вирішення спорів між споживачами та страховиками.

Приєднання до Меморандуму означає, що страхова компанія:

  • приєднується до альтернативного (позасудового) механізму вирішення спорів із споживачами;
  • надає Офісу страхового примирителя право розгляду звернень споживачів відповідної страхової компанії щодо вирішення спору.

 

Страхові компанії після  приєднання до Меморандуму мають:

  • інформувати своїх споживачів про можливість звернення до Офісу страхового примирителя для вирішення спору в позасудового порядку;
  • надавати Офісу страхового примирителя на його запит інформацію, необхідну для розгляду конкретного спору;
  • визначити відповідальну особу в компанії за взаємодію з Офісом страхового примирителя для ефективного процесу вирішення спору.

 

Метою Офісу страхового примирителя є мирова угода між споживачем та страховиком без зайвої бюрократії та з дотриманням балансу інтересів сторін. У разі не досягнення такої угоди, виключно за результатами аналізу ситуації, позицій як споживача, так і страховика, з урахуванням приписів законодавства та судової практики, Офісом страхового примирителя можуть бути надані рекомендації та запропоновані шляхи вирішення спору.

Основні принципи функціонування механізму альтернативного вирішення спорів, питання взаємодії Офісу страхового примирителя та страхової компанії визначені Меморандумом.

Порядок розгляду звернень споживачів щодо вирішення спору зі страховиком визначено Регламентом Офісу страхового примирителя.

Альтернативний механізм вирішення спорів зі споживачем, що впроваджений  у багатьох розвинутих країнах світу, свідчить про свою ефективність.

Додаткові запитання щодо приєднання до Меморандуму можна надіслати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..