Світовий досвід роботи страхових омбудсменів
- Деталі
21 травня 2013 року Європейський парламент та Рада ЄС ухвалили Директиву про альтернативне вирішення споров за участю споживача та внесення змін до Регламенту (ЄС) №2006/2004 та Директиви 2009/22/ЄC (далі - Директива про альтернативне вирішення спору).
- Деталі
Про участь країн у мережі фінансових омбудсменів FIN-NET ми згадували, коли розповідали про національні органи Німеччини, Литви, Франції, що відповідають за розгляд скарг споживачів у сфері фінансових послуг у позасудовому порядку.
Мережа FIN-NET- це мережа національних установ, що відповідає за позасудове вирішення спорів у сфері фінансових послуг.
- Деталі
Механізм із позасудового врегулювання спорів у сфері страхування у Франції впроваджено в асоціації La Médiation de l'Assurance, яка утворена в межах Французької страхової федерації (FFA).
Страхові компанії, що є членами FFA, мають обов’язково вступити до асоціації La Médiation de l'Assurance (надалі – Страховий омбудсмен) та відповідно брати участь у механізмі позасудового вирішення спорів.
- Деталі
У Литві позасудовим вирішенням спорів між споживачами та учасниками фінансового ринку, включаючи страховиків та страхових посередників, займається Центральний Банк Литви (Банк Литви).
- Деталі
Діяльність Страхового омбудсмена у Німеччині розпочалась у 2001 році за ініціативою страхової галузі, який функціонує у складі асоціації страховиків як арбітражна рада. На сьогодні асоціація налічує майже 300 членів.
Сторінка 2 із 3